Pouczenie o zasadach odstąpienia od umowy przez Konsumenta


Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny odstąpienia. Termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik lub osoba  wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę, PIOTR SIERANT P.S.Kom, ul. Podhalańska 36, 32-040 Ochojno, NIP: 944 222 17 54, kontakt: kontakt@skleppskom.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (Formularz do pobrania)

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia rzeczy, innego, niż najtańszy oferowany przez nas sposób), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Warunkiem zwrotu całości kosztów jest odesłanie do Sprzedawcy przedmiotu nienoszącego śladów użytkowania.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Jeżeli chcą Państwo zwrócić rzecz otrzymaną w związku z umową:

  1. Odsyłają nam Państwo zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 
  2. Poniosą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  3. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

ZWROTY

  1. Zakupiony towar można zwrócić bez konieczności podania przyczyny 14 dni od dnia otrzymania zakupu. 
  2. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, musi być w nienaruszonym stanie. 
  3. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa w całości osoba kupująca. 
  4. Zwracany towar należy odesłać tylko listem poleconym bądź wysyłką kurierską. List musi posiadać numer nadania w celu jej sprawdzenia. Za listy odsyłane przesyłkami nierejestrowanymi nie bierzemy odpowiedzialności.
  5. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem.
  6. Informacje o chęci zwrotu można wysłać na naszego maila kontakt@skleppskom.pl  w tytule wpisując „ZWROT”
  7. Adres na jaki należy odesłać towar to:

P.S.KOM Piotr Sierant
Podhalańska 36

32-040 Ochojno

  1. Towar należy zabezpieczyć w taki sposób, aby nie został uszkodzony w transporcie.
  2. Wraz z towarem należy dołączyć formularz zakupu
  3. Formularz należy wypełnić drukowanymi literami.
  4. Formularz powinien zawierać:
    -Imię, Nazwisko,
    -Adres,
    -Numer kontaktowy,
    - Adres email
    - Powód zwrotu
    -Numer konta bankowego
  5. Po otrzymaniu listu, firma P.S.Kom do 7 dni odsyła pieniądze za zakup towaru na podane w formularzu konto bankowe. Cena za wysyłkę do klienta oraz za wysyłkę zwrotną  nie podlega zwrotowi.
  6. Niezastosowanie się do powyższych zasad może skutkować nie przyjęciem zwracanego towaru.

REKLAMACJE

  1. Towar zakupiony w naszym sklepie można reklamować do 3 miesięcy od dnia otrzymania zakupu.
  2. Uzupełni formularz reklamacyjny (pobierz)
  3. W celu reklamowania produktu należy najpierw skontaktować się ze sklepem tylko drogą mailową: kontakt@skleppskom.pl w tytule maila wpisując „REKLAMACJA”
  4. Nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.
  5. W mailu należy podać dane osoby kupującej, numer zamówienia, zdjęcie lub zdjęcia reklamowanego produktu z widoczną wadą, oraz opisać problem. Maile bez zdjęć nie będą uwzględniane.
  6. Firma kontaktuje się drogą mailową najszybciej jak to możliwe w dni robocze. 
  7. W mailu zwrotnym klient dostaje indywidualną odpowiedź na reklamacje oraz dalszą instrukcje co należy zrobić.
  8. Klient, którego reklamacja zostanie uwzględniona, w mailu zostanie poproszony o dane do przelewu zwrotnego, dane do ponownej wysyłki lub o odesłanie towaru z uwzględnienie ponoszenia kosztów przez sprzedającego.
  9. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona istnieje możliwość do 7 dni na odwołanie się od decyzji.
  10. Reklamacje wynikające z błędnie złożonego zamówienia towaru nie będą uwzględniane i pełną odpowiedzialność za zakup ponosi kupujący.
  11. Reklamacje związane z drobnymi różnicami między produktem, a przedstawionym zdjęciem, gdzie różnice te nie mają wpływu i znaczenia na użytkowanie urządzenia i są odpowiednio  do niego przystosowane, nie będą uwzględniane. 
  12. Reklamacje rozwiązujemy w ciągu 14 dni od otrzymania maila. Jedyne opóźnienia jakie mogą wynikać będą tylko opóźnieniami związanymi z obsługą Poczty Polskiej.
  13. W przypadku nie zastosowania się do powyższych zaleceń termin reklamacji może się wydłużyć.

GWARANCJE

  1. Gwarancja na szkła hartowane i folie ochronne poliwęglanowe jest przyznawana na okres 3 miesięcy od dnia zakupu
  2. Gwarancja na etui, obudowy do telefonu jest przyznawana na okres 6 miesięcy od dnia zakupu.
  3. Gwarancja na folie 3MK przyznawana jest na rok.
  4. Gwarancja na uchwyty samochodowe jest przyznawana na okres 6 miesięcy od dnia zakupu.
  5. Gwarancja na ładowarki samochodowe jest przyznawana na okres 6 miesięcy od dnia zakupu.
  6. Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń wynikających z codziennego i normalnego użytkowania przedmiotów. 
  7. Gwarancje są przyjmowane w przypadku uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego transportu towaru, uszkodzeń samoistnych lub wad produkcyjnych towaru.
  8. Gwarancji nie podlega towar, który posiada uszkodzenia mechaniczne oraz wady wynikające z naturalnego zużycia towaru.

Przy zakupie towaru powyżej 500 zł. wysyłka gratis! 

Natychmiastowa wysyłka 

Produkty wysyłamy na terenie Polski do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 

Doradztwo

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Bezpieczeństwo Płatności

Zadbaliśmy o wszelakie zabezpieczenia, aby płatności były bezpieczne.

Możliwość zwrotu

14 dni na zwrot produktu w nienaruszonym stanie.