Zwrot / Odstąpienie od zakupu

Wybrany produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić? Wystarczy, że będziesz postępował według poniższych wytycznych.

Zakupiłeś produkt, który nie odpowiada twoim oczekiwaniom?

Pamiętaj, że masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni licząc od daty zakupu, bez podawania powodu.

Jedyne co musisz zrobić to postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi:

Przejdź do formularza w pliku PDF, wypełnij go i wydrukuj. Następnie dołącz do paczki.

Przygotuj kopię paragonu lub faktury VAT oraz oryginał dołączonej karty gwarancyjnej.
Jeśli otrzymałeś do zakupionego produktu gratisy, także należy je dołączyć do paczki.

Zwracany produkt wraz z powyższymi dokumentami i gratisami wyślij na adres:


PIOTR SIERANT P.S.Kom

Ochojno ul. Podhalańska 36
32-040 Świątniki Górne
telefon: 514 493 311
mail: kontakt@skleppskom.pl

W przypadku braku produktu, na który chciałbyś wymienić zakupiony produkt skontaktuje się z Tobą nasz konsultant celem ustalenia dalszego postępowania.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT ZWROTU PRODUKTÓW ZNAJDZIESZ W REGULAMINIE SKLEPU, KTÓRY ZNAJDZIESZ TUTAJ