1.      Sklep P.S. Kom zajmuję się sprzedażą internetową akcesoriów do telefonów, smartfonów i tabletów, a także sprzedażą elektroniki.
  2.      Kupujący dobrowolnie wyraża chęć nawiązania transakcji i zakupu produktów w naszym sklepie, poprzez przyciski „do koszyka”.
  3.      W przypadku, gdy kupujący chciałby zrezygnować z wybranego produktu musi koniecznie skontaktować się telefonicznie.
  4.      Podane w sklepie ceny są cenami brutto.
  5.      Kwotę za zakupione towary kupujący może wysłać bezpośrednio na konto, bądź poprzez system szybkiej internetowej płatności.
  6.      Sprzedający wysyła towar w momencie, gdy otrzyma wpłatę na konto bankowe, zazwyczaj w tym samym dniu (jeżeli wpłata wpływa do godz. 12) lub dnia następnego (gdy wpłata wpływa po godz. 12). Zawsze wysyłka w ciągu 24 h.
  7.      Sprzedający nie wysyła towarów za granicę.
  8.      W momencie braku zamówionego produktu na stanie, klient zostanie poinformowany drogą mailową o opóźnieniu wysyłki.
  9.      Kupujący po otrzymaniu towaru ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
  10.   Zwracany towar musi być nienaruszony, nieuszkodzony i umieszczony w kompletnych opakowaniach w jakich został wysłany. Paragon załączony do towaru nie jest konieczny do reklamacji.
  11.   Za odsyłany towar w przypadku reklamacji bez podania przyczyny, lub gdy przyczyną jest błędnie wybrany przez kupującego produkt, koszt za ponowną wysyłkę ponosi kupujący.
  12.   W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie z przyczyn niezależnych od sklepu P.S.Kom , kupujący po zgłoszeniu do nas problemu drogą mailową i po rozpatrzeniu sprawy w ciągu 24 godz., otrzymuje nowy towar, bądź zwrot pieniędzy.
  13.   W przypadku, gdy towar zostanie wysłany błędnie z zamówieniem, prawidłowy produkt wyślemy na nasz koszt.
  14.   Zamówiony towar jest dostarczany przez Pocztę Polską lub kuriera zgodnie wolą i wyborem klienta.
  15.   Kupujący otrzymuje od Sklepu P.S. Kom informacje drogą mailową o wysłaniu towaru.
  16.   Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za czas dostarczenia towaru, który już został wysłany.
  17.   Kontakt telefoniczny dostępny jest jedynie w podanych godzinach. Nie odpowiadamy na telefony poza wyznaczonym czasem.
  18.   Klient zawierający transakcje w naszym sklepie ma obowiązek zapoznania się i przestrzegania regulaminu. 

Natychmiastowa wysyłka 

Produkty wysyłamy na terenie Polski do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 

Doradztwo

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Bezpieczeństwo Płatności

Zadbaliśmy o wszelakie zabezpieczenia, aby płatności były bezpieczne.

Możliwość zwrotu

14 dni na zwrot produktu w nienaruszonym stanie.